SCENA DLA KOBIET 2019-2021

Copyright: Scena dla Kobiet Anna Joachimiak

 

 

 

 Zapisz się jeśli:

 

 Chcesz dostawać informacje o szkoleniach, a także o darmowych kursach, wpisach na blogu pełnych wiedzy i inspiracji.

 Jesteś kobietą, artystką i chcesz dostawać informacje o planowanych akcjach Sceny dla Kobiet - będziesz dostawała informacje z wyprzedzeniem i szansę, aby dołączyć.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Zapisując się, wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie Newslettera. 

W każdej chwili możesz cofnąć zgodę, informując mnie o tym mailowo. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.

 

 

 

 

 

 

Polityka prywatności | Regulamin

 

 Scena dla Kobiet 2021

 

Imię
E-mail
Zapisz się*
Zapisz się*
Formularz został wysłany — dziękuję.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Moje konto

Pracując nad ostatnim modułem Szkoły dla Kobiet, dotyczącym finansów stwierdziłam, że chyba jest odpowiedni czas aby właśnie teraz dać Wam takie treści.

 

 

Pozwolicie, że podzielę się taką myślą.

 

 

W swoim życiu staram się wszelkie niepowodzenia traktować jako szanse i szukać tego, jakie korzystne zmiany mogą wprowadzić. Idąc za tą myślą, jeśli tracimy możliwość zarabiania, w dotychczasowy i znany nam sposób, możemy wykorzystać to jako impuls do tego aby poszukać nowych, być może nawet dużo bardziej odpowiadających nam, sposobów.

 

Wiele z nas zawód muzyka postrzega w perspektywie koncertów, festiwali, płyt, pracy studyjnej, nauki, ewentualnie ślubów i wesel.

Myślę, że warto by wyjść poza te ramy i spojrzeć nieco szerzej, bo muzyka naprawdę jest wszędzie. :)

 

 

Oto lista 10 różnych perspektyw i możliwości jakie stwarza przed nami bycie muzykiem.

Dzielę się tymi przemyśleniami i tą listą w nadziei, że będzie ona inspiracją i motywacją do działania. Polecam również podzielić się swoimi pomysłami, wymieniać się nimi, może powstać w ten sposób wiele fajnych, wartościowych inicjatyw.

 

 

 

 

Muzyka do reklam

 

 

To nie jest tak, że ludzie z innego świata robią muzykę do reklam, robią ją dokładnie tacy sami jak Ty. 😊

Poświęć chwilę czasu, zrób mały research, przygotuj sobie listę agencji reklamowych. To w dużej mierze one przygotowują kampanie i obsługują duże jak i małe firmy. Przygotuj swoje portfolio pod tym kątem i wysyłaj maile, sukcesywnie, nie poprzestając na jednym. Jeden udany kontrakt może z powodzeniem zrekompensować Ci kilka koncertów.

 

 

 

Muzyka do filmów

 

 

Tu może krąg nieco bardziej zamknięty i może rzeczywiście ludzie z innego świata robią muzykę do filmów, świata do którego ciężko się przedostać, ale…😉 Filmy to nie tylko mega produkcje, najbardziej znanych reżyserów, filmy to również klasa B i inne. Przyjrzyj się temu gdzie i jak działają agencje filmowe, przyjrzyj się tym, które robią filmy jakie odpowiadają Twoim wartościom i gdzie muzyka jest zbliżona do takiej, jaką Ty tworzysz. Postaraj się dotrzeć do ludzi decyzyjnych w sprawach muzyki, znajdź kontakt, przygotuj portfolio, wysyłaj.

 

 

 

Muzyka do gier

 

 

Branża gier to również nie tylko programiści i graficy. To również muzyka. Sposób dotarcia – analogiczny do powyższych.

 

 

 

Muzyka oraz zajęcia dla dzieci

 

W czasie przerzucenia pracy na tryb zdalny, rodzice będą ogromnie wdzięczni za wszelkie wartościowe formy zajęcia czasu ich dzieci. Jeśli do tej pory prowadziłaś zajęcia dla dzieci to koniecznością będzie oczywiście przerzucenie ich do sieci. Jednak to nie wszystko - rodzice będą wniebowzięci gdy zapewnisz ich dzieciom, nie tylko zajęcia muzyczne ale i również wszelkie wartościowe formy zajęcia czasu. Muzyka, piosenki dla dzieci do kupienia, pobrania w formie audio, treści mówione typu czytanki w formie podcastu, zajęcia dla dzieci czy zabawy w formie video, które będzie można wielokrotnie odtwarzać. Warto poszukać blogerów parentingowych, przebadać jak według nich wygląda ta nisza, nawiązać współpracę, czy chociażby porozmawiać z zaprzyjaźnionymi rodzicami, jakie formy według nich warto byłoby wprowadzić. 

 

 

Branża rozwojowa

 

 

Branża bardzo dynamicznie rozwijająca się w naszym kraju. Osobiście obserwuję ją od wielu lat i w moich obserwacjach rodzi się pewien niewykorzystany potencjał. Brakuje w Polsce miejsc gdzie można kupić lub zamówić muzykę do medytacji, mantry etc. My możemy nie dostrzegać tej niszy, którą warto by wypełnić. Osoby z branży rozwojowej mają problem z wyszukaniem odpowiedniej muzyki i zapewne uważają, że zamówienie muzyki do medytacji to jakieś niewyobrażalne pieniądze. Warto by się uzupełnić.

 

 

 

Branża rozwojowa – dalsza część

 

 

Działania z wiadomych powodów przeniosły się do sieci. Szkolenia, kursy, video, vlogi – wiele z nich jest udźwiękawianych. Tu znów branże nie są skorelowane. Osoby z branży rozwojowej szukają miejsc w sieci, skąd mogą ściągnąć, kupić, muzykę, a jest ich mało, głównie w Stanach.

Myślę, że możliwość współpracy z rodzimym rynkiem muzycznym mogłaby być wartością.

 

 

 

 

Copywriter

 

 

Twój talent, lekkość pióra w zakresie pisania tekstów może pozwolić Ci na wykorzystanie tego potencjału w zakresie wykraczającym poza pisanie tekstów do piosenek. Tu również działają agencje dla copywriterów. Lekkość tworzenia fajnych, chwytliwych tekstów może pozwolić na rozwijanie tego potencjału dla agencji reklamowych etc.

 

 

 

Social Media

 

 

Jeśli do tej pory świetnie radziłaś sobie z ogarnianiem social mediów swoich, zespołowych, być może Twojej wiedzy i możliwości wystarczy aby robić to również dla innych, za pieniądze – i to często niemałe.

Jeśli czujesz się swobodnie w prowadzeniu SM ale brakuje Ci trochę wiedzy – mała inwestycja w internetowy kurs z bieżących zagadnień może okazać się wystarczająca aby zacząć działać, a i wnieść to może sporo dobrego do Twoich działań muzycznych.

 

 

 

Szkolenia, warsztaty

 

 

Być może masz wiedzę i doświadczenie, którym mogłabyś i chciałabyś się podzielić z innymi. Przygotować w formie kursów online, bo to teraz najbezpieczniejsza forma i nie tylko stworzyć sobie źródło dochodu ale i dawać innym wartość, dać coś czego być może szukali, potrzebowali.

 

 

 

Nauka

 

 

Jeśli uczysz dzieci, dorosłych, gry na instrumencie, śpiewu etc. rób to ale zrób coś inaczej niż wszyscy, wyróżnij się!

Dla wielu muzyków taka aktywność jest swego rodzaju deską ratunkową i w okresie braku płynności finansowej ilość osób prowadzących takie zajęcia wzrasta, także ciężej się przebić. Pomyśl czym się możesz wyróżnić, przebadaj swoją grupę docelową, jakie ma potrzeby, które Ty możesz wypełnić oraz jaki masz potencjał, co Cię wyróżnia.

Pierwszy przykład jaki przychodzi mi do głowy - brałaś udział w kilku talent show, masz już pewne doświadczenie, jest to Twoim zasobem. Jeśli wyjdziesz do świata z informacją, że pomagasz przygotować się do eliminacji do tego typu programów, możesz potencjalnie ściągnąć do siebie całkiem inne osoby i stworzyć nową grupę odbiorców na Twoje zajęcia, niż gdy puścisz info „Nauka gry, śpiewu”.

 

 

 

Wykorzystaj zasoby, które już posiadasz

 

 

Jeśli wydałaś płytę, książkę etc. nawet jeśli było to miesiące, lata temu, postaraj się dać temu nowe życie. Postaraj się sprzedawać to co już posiadasz zamiast skupiać się na tym czego nie masz aby zarabiać. Zbliża się okres świąt i również daje to nowe możliwości do zejścia z tego co zalega

w piwnicach, na strychach, a co innym może dać radość i wnieść dużo dobrego.

 

 

 

 

Mam nadzieję, że lista może być inspiracją, a tak naprawdę każda z Was stworzyć może inną, najlepszą dla siebie i z uwzględnieniem swoich zasobów, mocnych stron, potencjału.

 

 

 

Jak i gdzie szukać powyższych?

 

 

Internet, wyszukiwarka i trochę zapału, chęci i czasu – to wystarczy. 😊

 

 

Ja również służę pomocą – pasjonuje mnie analiza rynkowa, jak i szukanie w ludziach potencjału i możliwości.

 

 

 

Ania | Scena dla Kobiet

 

10 POMYSŁÓW JAK WYKORZYSTAĆ SWÓJ POTENCJAŁ DO ZARABIANIA.

12 października 2020

 

 

 

Cześć, nazywam się Ania

 

Kim jestem? Kobietą niezależną, kobietą czynu, której muzyka w duszy gra. 

Jestem właścicielką Sceny dla Kobiet, miejsca dla kobiet twórczych, a także autorką szkoleń z zakresu działania w branży kreatywnej.

 

Co robię? Pomagam kobietom odnaleźć własną drogę, życiową misję – inspirując, motywując, a także dając bardzo konkretne narzędzia do działania.

 

Sprawdź sama. W czym Ci mogę pomóc?